Nou motor 1.6 CDTI BiTurbo per l’Opel Astra Sports Tourer

0
Nou motor 1.6 CDTI BiTurbo per l'Opel Astra Sports Tourer

Nou motor 1.6 CDTI BiTurbo per l'Opel Astra Sports Tourer

Potència i eficiència per l’Astra Sports Tourer

La nova generació de l’Opel Astra segueix incorporant novetats. Després de la seva recent presentació al Saló de Frankfurt, la versió de cinc portes és a punt d’arribar als concessionaris espanyols. Però, a més a més, el proper mes d’abril començarà la comercialització del nou Opel Astra Sports Tourer, la versió familiar del compacte alemany que arribarà amb els mateixos elements que la versió de cinc portes.

L’Opel Astra Sports Tourer és més ampli a l’interior sense haver crescut en les seves mesures exteriors. Això permet oferir més confort al conductor i als passatgers, així com un espai de càrrega de fins a 1.630 litres de volum gràcies al seu allargat maleter. Opel ofereix una novetat en el nou Astra Sports Tourer, que ajudarà a la seva utilització diàriament: per primera vegada a la marca, el portò posterior es pot obrir o tancar sense tocar-lo o sense un control remot. En combinació amb el sistema d’obertura i arrencada sense clau, un simple gest del peu sota el para-xocs posterior és suficient per obrir el portò. Per tancar-lo només caldrà repetir el mateix gest. Així mateix, el sistema pot detectar qualsevol obstrucció i deté el mecanisme en cas d’emergència. A més, el portò encara es pot obrir amb un botó de la porta del conductor o a través del comandament remot de la clau.

Nou motor 1.6 CDTI BiTurbo per l'Opel Astra Sports Tourer
La gamma de motors de l’Astra Sports Tourer és la mateixa que en la versió de cinc portes, amb una excepció: el nou motor 1.6 CDTI BiTurbo de 160 CV, que entrega un parell màxim de 350 Nm a només 1.500 rpm i que de moment està reservat en exclusiva per a la versió familiar. Segons la marca, la potència i les prestacions d’aquest motor 1.6 CDTI Biturbo són comparables a les de la versió 2 litres de l’anterior generació. Aquestes prestacions del motor de quatre cilindres amb injecció common-rail, arriben gràcies al sistema seqüencial de dos turbocompressors. Combina amb una caixa de canvis manual de sis velocitats i la tecnologia Start&Stop. Té un consum combinat de només 4,2 litres cada 100 km, la qual cosa equival a unes emissions de CO2 de 107 gr.

Realment aquesta opció de motor per l’Astra Sports Tourer és força interessant ja que et proporciona la força necessària per moure la carrosseria i, al mateix temps, t’assegura uns consums baixos.