Presentada la gamma de motors del nou Alfa Romeo Giulia

De moment només coneixíem la variant més radical del nou Alfa Romeo Giulia, però faltava per esbrinar com seria la seva imatge en les seves versions més comunes, i aquí les tenim. Al Saló de Ginebra s’ha presentat tota la gamma de motors que equiparà el Giulia, la berlina italiana amb un disseny molt refinat.

El nou Giulia brilla pel seu distintiu disseny italià i, a més, escull la tracció posterior com a mètode de propulsió. Això no és només una picada d’ullet a la tradició, sinó també una solució tècnica que garanteix, segons la marca, una major diversió al volant. A més, l’Alfa Romeo Giulia utilitza diferents materials lleugers, com la fibra de carboni, l’alumini o els compostos d’alumini i el plàstic, per així obtenir la millor relació pes/potència possible.

Alfa Romeo Giulia, elegància italiana | Diari Català
Elegant i refinat

També és un avanç tecnològic i ofereix el sistema de frenada intel·ligent (IBS) i la suspensió activa. Exclusiva de la versió Quadrifoglio, la tecnologia de control vectorial de parell Torque Vectoring ofereix un bon control de l’estabilitat i el sistema Active Aero Splitter gestiona de forma activa la càrrega dinàmica a altes velocitats.

Així doncs, la gamma Alfa Romeo Giulia queda distribuïda de la següent manera; el Giulia Super (versions més comunes) està disponible amb el motor dièsel JTD de 2.2 litres de 150 CV o 180 CV, disponibles en transmissió automàtica de 8 velocitats o manual de 6 velocitats, i amb el motor gasolina TBi de 2 litres i 200 CV, acompanyat exclusivament de la nova transmissió automàtica Q-Tronic de 8 velocitats.

A mésa més d’aquestes tres opcions, queda l’espectacular Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio amb el seu motor de gasolina V6 biturbo de 2.9 litres i 510 CV d’origen Ferrari.