Més de 200 empreses presenten els seus nous productes agraris

Un any més, El Saló de l’Alimentació i les Begudes, anomenat ‘Alimentaria 2016’ obre les seves portes de la Fira de Barcelona per instal·lar-se del 25 al 28 d’abril, mirant cap al futur.

Al voltant de 200 empreses han presentat els seus productes innovadors en aquest saló del sector agroalimentari, que mira cap al futur. “Alimentaria, obre camí a gran velocitat gràcies a la introducció de la tecnologia en elaboracions tradicionals i a l’increment de les exportacions”, destaca Anna Canal, adjunta de direcció d’Alimentaria en una entrevista concebuda al medi BTV.

En referent a les PIMES (Petites i Mitjanes Empreses) gastronòmiques, totes elles han pogut trobar assessorament durant aquests dies per promocionar-se en un espai que inclou congressos (amb Innova Market Insight, Kantar Worldpanel, Aecoc o Azti), premis (com els Premis ecològics Écotrophélia) i àrees de ‘netwoking(negociacions digitals).

I que hi ha dels nous xefs? Doncs, ‘Alimentària 2016’ ha reunit, de moment, a més de 40 cuiners, consolidats (Beatriz Sotelo i Celia Jiménez) i joves (Ricard Carmena, o Javier Olleros), per parlar i valorar la cultura gastronòmica espanyola en un espai amb tallers i ‘showcookings‘ (cuina en viu).