Barcelona Centre de Disseny | EUROPA PRESS
Barcelona Centre de Disseny | EUROPA PRESS

‘La invasió del disseny’ ha ofert més de 70 activitats

La Barcelona Design Week (BDW), organitzada per Barcelona Centre de Disseny (BCD), clausura aquest diumenge la seva onzena edició amb una xifra de participants que supera “de llarg” els 12.000 de l’edició anterior.

La directora general de BCD, Isabel Roig, ha destacat que s’han complert dos dels principals objectius de la BDW, ja que s’ha augmentat l’assistència i la participació en les activitats, incrementant el públic internacional i acostant el disseny a la ciutadania, i alhora els assistents han fet una valoració molt positiva del contingut i els temes tractats.

Sota el lema ‘La invasió del disseny’, aquesta edició ha ofert un programa de més de 70 activitats com conferències, exposicions, tallers, presentacions, activitats de ‘networking‘ i presentacions, que han reunit creatius, empreses, professionals, emprenedors i públic general des del 2 de juny al Disseny Hub.

El president de BCD, Pau Herrera, ha ressaltat la importància de tenir una setmana del disseny a la ciutat, ja que suposa un “aparador internacional” que connecta Barcelona amb grans urbs del món i que permet prendre el pols als temes més actuals en matèria de disseny.

En un comunicat, Herrera ha afegit que també és una plataforma que dóna a conèixer el disseny de Barcelona i els seus protagonistes, professionals, emprenedors i empreses, “que han convertit el disseny en la clau del seu èxit”.