BMW s’apropa a l’estil i a la seguretat de les maxiscooters C

0
BMW c 650 Sport i GT
BMW c 650 Sport i GT
BMW c 650 Sport i GT
BMW c 650 Sport i GT

Noves suspensions, gran control de tracció i una resposta més directa de l’accelerador

BMW renova la gamma de maxiscooters C, incorporant amplies modificacions al motor i al chasis. També, ha incorporat un nou disseny al C650 Sport on s’ha millorat lleugerament l’aspecte incorporant una cilindrada de 650. La resposta del motor i el reglatge del chasis són dos aspectes més incorporats tant a la C650 com a la C650 GT.  

Les dues versions estan previstes per al 2016, que es podran veure a la pròxima edició del “saló EICMA de Milán”. De totes les noves incorporacions d’aquests models de la firma alemanya destaquem el sistema de seguretat ABS o ASC, que ja és una realitat per a les maxiscooters i ajuden a augmentar la seguretat. Aquest sistema bé de sèrie a la nova BMW de la mateixa manera que també porta incorporada l’ASC, l’Automatic Stability Control. La seva funció també és garantir la seguretat de la conducció. Pel que fa al sistema de bloqueig anti-frenada, porta una petita unitat Bosch 9.1MB.

Un altre potencial és la millora de l’aspecte estètic i el comportament dinàmic per oferir al conductor el màxim de prestacions tant a escala de confort com en l’àmbit mecànic. D’aquesta manera, el seu motor de dos cilindres en línia de 647cc rendeix ara 60CV a 7.500 rpm, a més, ofereix una variant de potència reduïda de 48CV a 7.000 rpm, que és accessible per als conductors amb el permís A2.

Amb la reconstrucció de les suspensions el conductor tindrà una comoditat molt més elevada que permetrà una conducció més agradable i amb més estabilitat. D’aquesta manera, es parla de grans capacitats de les maxiscooters.

La C650 Sport i la C650 GT són dos models diferents però de la mateixa família. Les seves principals diferències són les mides de la carrosseria, tant la longitud com l’amplada, els colors, la il·luminació i l’ergonomia, és a dir, l’espai de càrrega i la suspensió. El model Sport és més lleuger, això provoca que l’acceleració i la frenada siguin més consistents. Tot i així, el model GT és més complet en tema d’equipatge. Com a característica comuna compten amb un bastidor híbrid de tubs d’acer i un element de fundació injectada d’alumini al suport del basculant.

BMW c 650 Sport i GTEs dóna molt d’èmfasis al sistema de seguretat d’ambdós maxiscooters perquè es tracta del primer sistema Side View Assist concebut com a motocicleta, mitjançant el qual, el conductor rep ajuda perquè et permet veure tot el que passa a la zona corresponent a l’angle mort de visió. Doncs estem d’avant d’una millora molt valorada en el món del motor, ja que la seguretat és vital per al pilot.

Som conscients que el món de les dues rodes està passant per una forta crisi, no obstant, la BMW està en un dels seus moments de glòria. Podríem estar parlant dels millors resultats que

ha obtingut la marca, ja que l’exemple el tenim davant, la renovació d’aquests dos models que són el perfil de l’usuari que busca la marca alemanya. BMW c 650 Sport i GT

Pel que fa a l’aspecte físic, el color blau del model esportiu queda enrere i bé substituït pel color taronja poc viu (taronja Valencia) o bé, el color blanc (blanc Lightwhite) i negre metal·litzat (negre Blackstorm). En canvi, el C650 també renova la seva gamma de colors amb el negre metal·litzat (negre Blackstorm), el blanc mate (blanc Lightwhite) i un bronze metal·litzat (Frozenbronze). Per tant, el disseny de la moto també és una realitat que ajuda a incentivar aquest format més esportiu i potent. Al final, el físic també importa.

Amb tot això, considerem que BMW ha renovat la seva imatge per dins i per fora i ha donat a conèixer dos models que es caracteritzen per la seguretat, la potència i el disseny. El conductor es pot sentir més agradable perquè la seva comoditat és immillorable. Unes maxiscooters que sempre quedaran a la història de la marca alemanya.