BMW Serie 7, luxe sobre rodes

0
BMW Serie 7

BMW Serie 7

Sisena generació de la gran berlina alemanya

Després de mesos d’espera i alguns avançaments que ens avisaven que aquest model seria una autèntica revolució, la marca alemanya ha presentat definitivament la sisena generació de la seva berlina més gran i luxosa, el BMW Serie 7. Serà mostrat oficialment durant el proper Saló de Frankfurt i arribarà als concessionaris a partir de l’octubre d’aquest mateix any 2015.

Sens dubte és una anticipació del futur de la marca en tots els àmbits; motors eficients i un híbrid endollable, tecnologia a dojo, material lleuger i assistents de conducció. Tot això, i més, ho trobareu en aquest model.

Estèticament la marca no ha arriscat gaire i no mostra un estil totalment trencador amb l’anterior generació. Això sí, les línies del nou Serie 7 s’han modernitzat totalment aportant una nova graella frontal i unes òptiques on destaca la tecnologia LED amb l’opció que siguin làser (igual que el i8). Com fins ara, el Serie 7 estarà disponible en dues mides, la normal serà de 5,1 metres de batalla, mentre que la llarga serà de 5,24 metres. El cotxe rodarà sobre unes llandes de 17 o 18 polzades segons la versió, tot i que es podran muntar fins a 21 polzades.

Per últim en termes de disseny exterior, destaca l’opció del kit esportiu M amb el qual donarem un aspecte més esportiu i menys luxós al nostre nou Serie 7, però si el que realment volem és el màxim glamour, haurem d’optar per la versió Pure Excellence.

BMW Serie 7 posterior

Una de les novetats més interessants del nou BMW Serie 7 recau sobre la seva construcció que, en aquesta ocasió és molt més lleugera gràcies a una estructura Carbon Core que utilitza plàstic reforçat amb fibra de carboni, alumini i acers d’alta resistència. Això suposa una reducció de 130 quilograms de pes respecte l’anterior generació i una major rigidesa estructural del conjunt.

Una altra novetat són els seus renovats motors que són més eficients. Trobarem dos de sis cilindres, 740i de 326 CV i el 730d de 265 CV, un de vuit cilindres, el 750i xDrive de 450 CV, i una futura versió híbrida endollable, 740e de 326 CV en total, que serà capaç de recórrer 40 quilòmetres funcionant únicament amb el mode elèctric. També munta una suspensió neumàtica amb control dinàmic que s’ajustarà en funció de la situació. Així mateix, també portarà el Driving Experience Control on podrem escollir diferents modes de conducció segons el que necessitem.

Si anem cap a l’interior, allà també trobarem una revolució amb un disseny totalment nou en tots els aspectes, des del volant, fins al quadre d’instruments, on destaca la utilització de l’alumini i la fusta que combina amb el cuir Dakota dels seus confortables seients. I si no en teniu prou sempre esteu a temps de demanar l’acabat Executive Lounge que només estarà disponible en el model de batalla llarga i que ofereix una gran experiència als passatgers de la part posterior. Inclou seients comfort, climatitzador de quatre zones, sostre panoràmic Sky Lounge, il·luminació ambient, una tauleta Touch Command des d’on podrem controlar sistemes del vehicle, etc. Sens dubte ens sentirem com autèntics reis.

BMW Serie 7 interior

Ja per últim i com un dels punts més destacats del nou BMW Serie 7, la tecnologia s’ha convertit en un punt essencial en aquest tipus de vehicles. Aquí destaca el control per gestos per tots els elements que siguin tàctils on, a través dels nostres moviments, podrem pujar i baixar el volum, acceptar trucades, etc. és a dir, ja no caldrà tocar la pantalla. De fet, podrem relacionar certs gestos amb certes accions segons ens vagi bé a nosaltres.

L’altre punt tecnològic important és el sistema d’aparcament mitjançant un control remot que permet que el cotxe sigui capaç d’aparcar en bateria o entrar i sortir d’un garatge sense que el conductor estigui dins i es controlarà a través de la nova clau. Sí, el que feia James Bond a “El demà mai mor” amb el Serie 7, ja està aquí.