Un error a l’acta arbitral provoca una alineació indeguda del Cádiz. El col·legiat va rectificar als annexes

Una badada del Real Madrid va classificar el Cádiz als vuitens de final de la Copa del Rei. Els ‘blancs’ desconeixien que Cheryshev havia de complir un partit de sanció, va jugar al Ramón de Carranza i el Madrid va ser exclòs de la competició per alineació indeguda.

Aquest cap de setmana, però, el Cádiz ha estat a punt de tastar la seva pròpia medicina. Ara bé, aquest cop per un error en la redacció de l’acta per part de l’àrbitre.

El jutge de partit va redactar que Alejandro Castro, més conegut com Jandro, va disputar els últims minuts del partit. No obstant, Jandro estava sancionat i ni tant sols era entre els futbolistes convocats. L’àrbitre va confondre Jandro amb Carlos Calvo, jugador que va començar a la banqueta però va entrar al terreny de joc a la segona meitat.

Quan els responsables del Cádiz van adonar-se van contactar amb López Puerta, el col·legiat. I ja de matinada rectificava l’acta afegint un annex.