CARREFOUR PORTA WALKING DEAD A L’AUTOCINE

0
El 12 d'Octubre a Carrefour Terrassa
The Walking Dead a Carefour
El 12 d'Octubre a Carrefour Terrassa
The Walking Dead a Carrefour

CARREFOUR TERRASSA PORTARÀ ALS FANS DE THE WALKING DEAD A UN MÓN APOCALÍPTIC

Carrefour ja té tot preparat per a la seva propera cita amb els fans de The Walking Dead. En aquesta ocasió, ressuscita el format autocine per rebre la sisena temporada. Cinc ciutats han estat les escollides per al desenvolupament simultani d’aquesta iniciativa orientada a viure una experiència entorn de l’estrena de la sèrie: Vallés (Terrasa), Sant Joan de Aznalfarache (Sevilla), Els Patis (Màlaga), Paterna (València) i Alcobendas (Madrid). El pàrquing de cada Carrefour es transformarà, el pròxim 12 d’octubre a partir de les 21 h, en un escenari en el qual els caminants de la sèrie cobraran vida per fer viure als fans una experiència única i inoblidable.

12 d'Octubre a Carrefour Terrassa
The Walking Dead a Carrefour

Els ingredients que Carrefour proposa per a l’esperada estrena són cotxes bolcats, una horda de caminants aguaitant, supervivents i una pantalla gegant de 55 metres quadrats. Només falten els valents espectadors. La signatura proposa una sèrie de normes perquè l’experiència sigui inoblidable: els usuaris hauran de sintonitzar en el seu cotxe el dial que els indicarà el “supervivent” de l’entrada, per a la visualització adequada i òptima de l’esperat capítol, recomana que només acudeixin dues persones per vehicle. A més, durant l’emissió del mateix, estarà prohibit baixar del cotxe. És per això, que els assistents hauran d’aprofitar el moment d’accés al recinte per acudir al food truck o trinxeres disposades i aprovisionar-se amb crispetes i refrescs. A més, als qui acudeixin obtindran un valor afegit que consisteix en una papereta numerada que els permetrà optar als 20 packs de la cinquena temporada de la sèrie que la companyia sortejarà al final de l’emissió del capítol.

[quote]El proper 12 d’octubre a partir de les 21h, la signatura convertirà el pàrquing Carrefour de cinc ciutats diferents: Màlaga, Sevilla, València, Barcelona i Madrid, en un escenari apocalíptic perquè els joves visquin de l’estrena de la 6º temporada de la sèrie recuperant el format autocine[/quote]

Com és habitual, l’agenda d’oci It´s Friday, allotjada a la web de la companyia, ha estat el vehicle per aconseguir els passes que permetrà als joves viure aquesta experiència inoblidable. La dinàmica per aconseguir-ho ha estat un repte molt senzill pels qui de debò coneixen la sèrie. Els fans han hagut d’accedir al site i respondre sis senzilles preguntes tipus test amb tres opcions de resposta. Els encertants, van rebre un mail convocant-los a recollir el seu salconduit i kit de supervivent. Tots els interessats han acudit al stand situat al costat del taulell d’Atenció al Client de cadascun dels Carrefour implicats. Només els 100 primers han comptat amb accés directe per viure l’experiència de The Walking Dead creada per la companyia. La resta seran reserves. En el cas de produir-se una cancel·lació d’una plaça amb accés directe tindran l’opció de viure el primer Autoseries de The Walking Dead.
A més, Carrefour ha dissenyat un original catàleg de productes que seran imprescindibles per a la supervivència: ulleres panoràmiques, filferro, llanterna, sac de dormir, walkie, roba i un complet kit d’aliments infal·libles per ajudar-te a sobreviure en un món apocalíptic.

Ara arriba amb força la següent cita ineludible, Autoseries, que ja està suscitant molt interès per part dels fans de la sèrie The Walking Dead.

12 d'Octubre a Carrefour Terrassa
The Walking Dead a Carrefour