El Chevrolet Camaro 1LE és una versió més radical destinada a circuit

Com és habitual, els estatunidencs no en tenen prou mai i sempre busquen com augmentar la dimensió de tot allò que els envolta. Aquesta idea també la projecten en l’àmbit dels cotxes i, per això, són amants dels motors V8 en amunt. Un exemple és el nou Chevrolet Camaro, el qual va presentar la seva nova generació fa menys d’un any, i ara ens mostra una variant molt més radical per aquells que vulguin gaudir del Muscle Car en un circuit. Aquí teniu el Chevrolet Camaro 1LE, disponible amb el motor V6 i V8.

L’única condició per adquirir aquest paquet esportiu és que el vostre Camaro sigui amb caixa de canvis manual de sis marxes, cosa que s’agraeix en un món completament automatitzat. Exteriorment, aquest Chevrolet Camaro 1LE es distingeix per un capó de color negre setinat, un aleró posterior de tres peces i unes llandes forjades d’alumini de 20 polzades.

Així mateix, el Chevrolet Camaro 1LE incorpora components de suspensió i sistema de combustible procedent del Camaro SS V8, així com un sistema de frens signat per Brembo amb pinces de quatre pistons, diferencial autoblocatge, sistema de refrigeració de competició i un sistema d’escapament amb un so espectacular.

Tot i així, l’equipament i posada a punt amb el motor V6 o el V8 canvia en alguns elements. El Chevrolet Camaro 1LE V6 aporta un volant folrat en ant, una palanca de canvi de recorregut curt i un diferencial manual. Opcionalment es pot optar per seients Recaro d’estil baquet. En el Chevrolet Camaro SS 1LE V8 trobem una suspensió millorarda FE4, diferencial electrònic i un sistema de frens també firmat per Brembo però amb pinces davanteres de sis pistons i discs de 370 mil·límetres. Així mateix, els seients Recaro són de sèrie en aquesta versió.