El de Castellar del Vallès lamenta les restriccions amb els entrenaments i demana flexibilitat als organitzadors del Mundial

“Tenim problemes molt greus que no tenen res a veure amb les motos ni de Yamaha, ni de Ducati, ni d’Honda, sinó del campionat i dels pneumàtics. Les restriccions del reglament són molt importants. Els dies d’entrenaments estan molt limitats, els motors també ho estan. Cal fer quelcom, que siguin més flexibles”. Dani Pedrosa etzibava aquestes contundents paraules després de la cursa de Jerez.

Malauradament, els pneumàtics han eclipsat el protagonisme en aquest inici de temporada. Més d’un pilot ja ha fet públiques les seves desavinences amb el comportament de les gomes Michelin, i l’últim ha estat Dani Pedrosa.

El de Castellar del Vallès considera que cal revisar alguns aspectes de la normativa, ja que “si fabriquem peces noves per adaptar-nos aquests pneumàtics, i a meitat de temporada introdueixen una carcassa diferent, tota aquesta inversió no haurà servit per res”.

Pedrosa, que pesa 51 quilograms, és probablement el pilot de la graella de MotoGP que més pateix la duresa de la carcassa que el fabricant francès ha inclòs després de l’ensurt de Scott Redding a Termas, quan el pneumàtic del darrere va desintegrar-se.