El DS5 THP 210 té un preu de partida de 38.200 euros

Des que DS ha començat a actuar com una marca totalment independent, ha renovat part de la seva flota de models per dotar-los de més polivalència i personalitat. El DS5 també ha passat per aquest procés però encara li quedava completar la punta de l’iceberg. En efecte, quedava la versió més potent per acabar d’omplir la gamma i, aquesta, s’ha presentat amb 210 CV de potència i un preu de partida de 38.200 euros per tal de situar-se com una alternativa real als models Premium alemanys.

Com no podia ser d’una altra manera, sota el capó amaga un motor de baixa cilindrada i turbo, el ja conegut 1.6 THP. Aquest genera els 210 CV a 6.000 rpm amb un parell màxim de 285 Nm disponible des de les 1.500 rpm. Tot ell es mou gràcies a la caixa de canvis automàtica de sis velocitats que es capaç d’assegurar un 0 a 100 km/h en 8,1 segons i una velocitat punta de 235 km/h. Tot això, amb un consum homologat de 6,2 litres als 100 quilòmetres i unes emissions de CO2 de 144 g/km.

Aquesta versió més potent del DS5 només estarà disponible amb l’acabat Sport amb un preu de partida de 38.200 euros. Amb aquest acabat, de sèrie tindrem l’encès automàtic de llums, climatitzador bizona, retrovisors elèctrics, vidres posteriors tintats, control de creuer, llandes d’aliatge, tapisseria de cuir, entre d’altres. A més a més, a tot això cal sumar-li tots els elements que la gamma DS5 ja equipa de sèrie.

La resta de la gamma DS5 està disponible amb un motor gasolina de 165 CV, tres dièsel de 120, 150 i 180 CV i un híbrid HDi de 160 CV.

Sens dubte el DS5 ha donat un gran pas endavant per tal de lluitar amb l’hegemonia dels models Premium alemanys. Tot i així, no ho tindrà fàcil ja que la tradició pesa molt i els fidels o potencials clients d’Audi, BMW o Mercedes-Benz, dubto que busquin un francès com a recanvi.