L’Hyper és sinònim de diversió assegurada 

2016 Hypermotard 939

Des del seu debut al 2007, la Ducati Hypermotard, ha estat una de les motos més entremaliades a la carretera. I pel 2016 Ducati ha pujat l’aposta Hyper, amb una nova versió del seu motor de 937cc, 11°, Testastretta V-twin, acaba de presentar en l’EICMA a Milà, una nova versió. La més potent, motor de 939 en la nova Hypermotard 939 i més orientada a la pista, la versió Hypermotard 939 SP, així com l’actualització de la Hyperstrada 939. Les tres motos tindran suspensió totalment ajustable, frens Brembo amb ABS recolzats per Bosch i control de tracció ajustable.

Ducati Hyperstrada i Hypermotard - Diari Català
Ducati

Els 116 cc addicionals de la 939 ariiben a través d’un cilindre més gran, de fins a 6 mm de 88 a 94 mm. Ducati diu que aquest nou motor, també té un cigonyal revisat, nous cilindres i culates i un radiador nou d’oli, entregant una potència de 113 CV a 9.000 rpm i 72 Nm de parell motor a 7500 rpm. Això són molts més cavalls de potència en comparació de la Hypermotard 821 (110 CV a 9.250 rpm).

Més parell significa una acceleració més forta i una major versatilitat en general i molta més diversió. Amb suspensió totalment ajustable, frens Brembo, mapes de potència de diversos nivells, ABS, etc., la nova Hypermotard 939 és probablement la Hyper més emocionant fins avui.

Ducati Hyperstrada i Hypermotard - Diari Català
Ducati

2016 Hyperstrada 939

Si la moto de base no sona prou picant, el model SP pot ser més la teva moto. Està dotada de peces de primera qualitat com la suspensió Öhlins, tapes de motor de magnesi, llandes Marchesini forjades, panells de fibra de carboni, i els pneumàtics Pirelli.

Per arrodonir el conjunt, la Hyperstrada 939 compta amb boses de gran capacitat laterals, un seient més ampli, un manillar 20 mm més alt i un parabrisa.

Ducati Hyperstrada i Hypermotard - Diari Català
Ducati

Fotos: Ducati