El Lexus GS 300h segueix apostant per la mecànica hybrid

Lexus sap que el seu punt fort és la tecnologia hybrid i per aquest motiu sap que ha de continuar treballant en aquesta direcció. La marca japonesa ha presentat la renovació de la berlina GS i la primera variant mostrada és el Lexus GS 300h.

El rentat de cara del Lexus GS, presentat al passat Saló de Frankfurt, destaca per canvis realitzats sobre el frontal, el qual adopta les formes actuals de la marca amb l’enorme para-xocs punxegut, la graella trapezoïdal o la doble línia de les seves òptiques. Així mateix, la part posterior també modifica les òptiques i el para-xocs, on queden ocultades les sortides d’escapament. A l’interior pocs canvis es veuen, segueix una línia força continuista.

Però el més interessant del Lexus GS 300h és el seu motor, el qual aposta, com és habitual a la marca japonesa, per la tecnologia hybrid. De fet segueix amb la mateixa mecànica que l’anterior generació, és a dir, trobem un motor benzina de 2.5 litres i quatre cilindres que genera 223 CV amb un consum homologat de 4,7 l/100 km. Aquesta potència envia la força a l’eix posterior i es mou gràcies a una caixa de canvis automàtica CVT.

El Lexus GS 300h suposa el model d’accés a la gamma GS i parteix d’un preu de 45.900 euros.