La preparació més extrema del Cavallino és diu Ferrari 488 GTB xXx Performance

Si el Ferrari 488 GTB us sembla un Cavallino amb pocs cavalls, no us preocupeu, sempre podreu trucar a xXx Performance perquè li afegeixi potència, superi els 1.000 CV, i us porti el Ferrari 488 GTB xXx Performance. Ara mateix no us podria assegura si hi ha alguna preparació més sobre la base del 488 GTB, però el cert és que aquesta és, de lluny, la més radical i extrema que ha decidit modificar amb ganes el motor de 3.9 litres V8 TwinTurbo que munta de sèrie.

La pujada de potència del Ferrari 488 GTB xXx Performance s’ha realitzat en tres fases (Stage) diferents; a la primera la potència anava fins als 750 CV i 830 Nm, a la segona ascendia fins els 850 CV i 930 Nm i, finalment, a l’última la cosa s’enfilava fins més enllà dels 1.000 CV i 1.250 Nm de parell màxim.

Ferrari 488 GTB xXx Performance | Diari Català
Ferrari 488 GTB xXx Performance

Si parlem del model que surt de fàbrica, la potència és de 670 CV i 760 Nm de parell màxim, així que la feina que s’ha fet amb el Ferrari 488 GTB xXx Performance és bestial i s’ha aconseguit gràcies a una reprogramació de la centraleta (ECU), entrades d’aire més grans i un nou sistema d’escapament esportiu que, segurament, deu emetre una simfonia celestial. El preparador no parla de les xifres de prestacions, però sabent que el 488 GTB de sèrie marca un 0 a 100 km/h en 3 segons i una velocitat punta de 330 Km/h, ja us podeu fer una idea per on poden anar els trets.

A més a més dels canvis purament de motor, el Ferrari 488 GTB xXx Performance s’apropa 35 mm més al terra gràcies a una nova suspensió que inclou un sistema d’elevació hidràulic per si en algun moment veieu que el vostre Cavallino pot tocar a terra. L’exterior també aporta alguns elements en fibra de carboni com el spoiler frontal, faldons, retrovisors, reixetes de ventilació i difusor posterior. A més, les llandes de 21 polzades Vossen VPS-315T li donen un aspecte senzillament brutal.