Millors sensacions de conducció amb el Ferrari California T Handling Speciale

El Saló de Ginebra sense alguna novetat de Ferrari és com un dia sense pa, quelcom estrany que poques vegades succeeix. Donscs bé, enguany la marca del Cavallino arribarà amb una lleugera novetat, i diem lleugera perquè no es tracta d’un nou model, sinó d’una nova versió d’un model ja existent; parlem del Ferrari California T Handling Speciale, una expressió més esportiva i amb més emocions del California T.

Mecànicament no millora, de fet continua amb el mateix bloc de 560 CV i amb un 0 a 100 km/h en 3,6 segons, però sí que optimitza la potència gràcies a la introducció d’elements que ajuden a millorar la sensació de conducció. En aquest sentit, el Ferrari California T Handling Speciale es centra en el conjunt de suspensions augmentant la rigidesa en un 16% a l’eix davanter i 19% a l’eix posterior, i es revisa i es posa a punt el ja conegut canvi automàtic i el control F1-Trac per oferir més esportivitat i rapidesa.

Amb aquests dos canvis, la marca italiana vol millorar la conducció del seu Ferrari California T Handling Speciale i, fins i tot, vol oferir un punt més de diversió amb un eix posterior més juganer. Però això no és tot, ja que també es modifica el sistema d’escapament per tal de millorar i proporcionar una melodia més esportiva que enamori a qualsevol que el senti, ja sigui pilotant-lo o contemplant-lo.

La resta del cotxe es manté inalterat, tot i que estèticament aporta una nova graella frontal de color Gris Mate Ferro, tonalitat també utilitzada per al difusor posterior. Així mateix, les sortides d’escapament també aportant un nou color, un negre mate. Tot i així són canvis poc significatius i, si algun dia en veiem algun, ens costarà diferenciar si es tracta d’un Ferrari California T Handling Speciale o d’un California T convencional.