Ferrari Land mostra més detalls sobre les seves instal·lacions

El parc temàtic Ferrari Land inclourà com a atraccions un circuit de carreres de 570 metres “pensat per a tota la família” i dues torres de rebot –amb pujada i caiguda en vertical a gran velocitat– de més de 55 metres d’altura, va revelar el passat dilluns PortAventura.

Ho va fer a través d’una nou web del ‘resort’ on s’inclou un apartat específic per al futur parc temàtic dedicat al ‘cavallino rampante’ i un vídeo amb la simulació de com serà.

Les noves atraccions se sumen a la coneguda fins ara, i que serà la seva atracció estrella: un accelerador vertical de 112 metres que superarà Shambhala (76 metres) com la muntanya russa més alta d’Europa; arribarà als 180 quilòmetres per hora en cinc segons i tindrà una caiguda en picat amb inclinació màxima de 90 graus, en un recorregut de 880 metres.

Ferrari Land, que preveu obrir el 2017 i que s’inspira en Itàlia, també tindrà vuit simuladors de F1 –sis per a adults i dos per a nens–, i en la seva àrea de restaurants inclourà façanes amb reproduccions de la plaça San Marco de Venècia, el Coliseu de Roma i la Scala de Milà, a més d’edificis icònics de Maranello, ciutat seu de Ferrari.

El que serà el segon parc temàtic de la marca després del d’Abu Dhabi, ocuparà 60.000 metres quadrats –al principi es parlava de 75.000–, suposarà una inversió d’uns 100 milions d’euros, i quan funcioni crearà 150 llocs de treball entre directes i indirectes.

Ferrari Land estarà separat del complex d’oci tarragoní PortAventura, tot i que formarà part del ‘resort’ al costat del parc d’atraccions i el parc aquàtic Costa Caribe, i el tiquet d’entrada es podrà comprar només per a Ferrari o combinat amb els altres dos parcs.

El nou complex estarà al costat de l’entrada principal de PortAventura, on s’ubica la zona temàtica de la Mediterrània, i inclourà botigues amb productes exclusius de la marca en un edifici inspirat en la fàbrica real d’Enzo Ferrari; per més endavant també es preveu un hotel de luxe.

Impuls per a PortAventura

Amb aquesta aliança amb Ferrari, PortAventura preveu reforçar la seva “posició de lideratge entre els destins d’oci familiar d’Europa”, ja que actualment rep prop de quatre milions de visitants a l’any, dels quals prop de la meitat provenen del mercat internacional.

Per potenciar l’atracció de públic estranger, el complex ha creat una nova marca, PortAventura World Parks & Resorts, que integra el parc temàtic PortAventura, el parc aquàtic Costa Caribe, els seus quatre hotels de quatre estrelles i un de cinc, més de 20 restaurants, el centre de convencions amb capacitat per a 4.000 persones, el Beach Club i tres camps de golf.