Halo 5: Guardians presenta un nou tràiler

    0

    La primera peça comercial de Halo 5: Guardians té com a protagonista la mort d’en Master Chief

    Microsoft comença a enfilar les darreres setmanes prèvies a l’estrena de Halo 5: Guardians amb el primer anunci televisiu del joc. Aquest cop, el tema principal de l’espot és la mort d’un dels personatges principals de l’univers Halo: en Master Chief. Durant el minut i escatx que dura el clip, s’emet un emotiu comunicat oficial que fa efectiva la pèrdua del millor soldat del Comandament Espacial de Nacions Unides (UNSC).

    L’onzè Halo, que cronològicament ocupa el segon lloc de la nova trilogia iniciada amb Halo 4, narra la deserció de Master Chief i la conseqüent persecució del mateix per part de l’Oficina d’Inteligència Naval, amb un equip a les ordres de Jameson Locke. El nou tràiler emet la mort de Master Chief el 27 d’octubre, el mateix dia de l’estrena oficial del joc, però de l’any 2560, dos anys després dels fets que presentarà Halo 5: Guardians. A falta de més informació, l’anunci podria estar avançant fets crucials sobre la història de la cinquena entrega numerada.

    L’estàndard de qualitat, l’objectiu de Halo 5: Guardians

    343 Industries és l’estudi encarregat del desenvolupament de Halo 5: Guardians després de l’escissió de Bungie -la creadora del popular Destiny- respecte Microsoft, i s’ha centrat específicament en el rendiment de Xbox One a l’hora de crear el joc. La fita a assolir és el flux estable de les seixanta imatges per segon, un apartat crucial dins el gènere dels jocs de tirs en primera persona. Fruit dels estudis de Digital Foundry, la popular empresa especialitzada en analitzar tècnicament els videojocs, 343 Industries es troba a punt d’aconseguir el seu objectiu.

    La tècnica que farà efectives les seixanta imatges per segon és l’escalat dinàmic de la ressolució, una tècnica que permet al joc anar modificant la seva relació d’aspecte per tal de mantenir una taxa constant d’imatges. A diferència de la sincronització vertical, la tecnologia utilitzada en els anteriors Halo, amb l’escalat dinàmic la ressolució pot abandonar puntualment els 1080 píxels d’alçada, és a dir, la ressolució HD. D’altra banda, amb aquest sistema Microsoft s’assegura que Halo 5: Guardians funcioni amb una fluidesa constant, un fet que li permetrà obrir portes per l’entrada als eSports, els torneigs professionals.