La batalla final dels tres hiperesportius per excel·lència

Estareu farts de veure mil i una comparacions entre els tres grans hiperesportius del moment, ja sigui en acceleracions de 0 a 100 km/h, en una volta en un circuit o per veure quin dels tres emet millor simfonia. Però, segurament, el que no s’havia comparat fins ara era un 0 a 300 km/h on aquest triangle de les Bermudes hi arriba amb poc més de 20 segons, una xifra que esgarrifa només de pensar-hi. Per saber el resultat només cal que premeu el Play i gaudiu de la velocitat supersònica del McLaren P1, el Ferrari LaFerrari i el Porsche 918 Spyder.

Posant-vos en context, els tres hiperesportius equipen una mecànica híbrida que combina el motor tèrmic amb elèctrics. Tots tres han estat lloats per tothom gràcies a les seves increïbles prestacions, però també gràcies a la gran innovació mecànica apostant per aquest sistema híbrid comentat.

El McLaren P1 és l’actual joia de la corona de la marca britànica que aporta un disseny senzillament espectacular i aerodinàmic que combina a la perfecció amb el motor de 3.8 litres V8 turbo que, juntament amb l’elèctric, assegura una potència total de 903 CV i 900 Nm de parell màxim. Pot arribar fins els 395 km/h però, malauradament, queda limitat a 350 km/h.

El Ferrari LaFerrari és, a dia d’avui, el Cavallino més espectacular, però, de moment, no gaudeix de la singularitat que potser sí que té tot un F40. Tot i així, el temps ho dirà. La seva mecànica híbrida fa tremolar a qualsevol gràcies al celestial motor atmosfèric V12 de 6.3 litres que genera 800 CV de potència i 700 Nm de parell màxim. La seva velocitat punta és de 378 km/h.

Finalment, el Porsche 918 Spyder, successor natural del sempre recordat Carrera GT, arriba com la base de totes les futures generacions dels models de la marca, com la recent presentada del 911. Equipa un motor V8 de 4.6 litres que, juntament amb els motors elèctrics, ascendeix fins els 887 CV de potència i 1.275 Nm de parell màxim que l’ajuden a estirar-se fins als 350 km/h.