KTM MotoGP, un nou projecte?

0
KTM MotoGP
Motor KTM RC 16

 

KTM MotoGP
Motor KTM RC 16

KTM desvetlla temps i pautes del projecte RC16 de MotoGP

El nou repte que KTM té plantejat per incorporar-se a les graelles de Moto GP ja té marcada la línia a seguir i els objectius a aconseguir.

Mike Leitner (extècnic de l’equip HRC amb les RC213V), és la incorporació estrella d’aquest projecte, va manifestar que està previst que la moto estigui en pista aquesta tardor. El debut en GGPP serà al 2016 i en tres anys haurà de competir pel Top5.

Mike Leitner a les ordres de l’enginyer Kurt juntament amb altres vint tècnics compromesos en la creació i desenvolupament de la RC16.

Es tracta d’un motor V4 amb distribució mitjançant vàlvules neumàtiques i transmissió per canvi Seamless que estarà col·locat dins un xassís multitubular d’acer i suspensions WP. Un motor d’alta tecnología per lluitar pel títol mundial de MotoGP.

KTM MotoGP
Projecte KTM MotoGP

Leitner va comentar:

“Els pròxims mesos seran molt intensos. L’objectiu és estar llests per al primer test en pista de la tardor”.

Per la seva part, el CEO de KTM, Stefan Pierer, va comentar:

“És molt, molt difícil desenvolupar un projecte des de zero i un gran desafiament. El nostre objectiu és tenir la moto en pista a la tardor. Al 2016 tindrem un provador que farà alguns wild card en MotoGP, mentre que per a aquest any confiarem en Alex Hofmann”.

Els propòsits de Pierer són ambiciosos i determinats:

“En el tercer any vull lluitar amb els cinc primers. Necessitarem dos anys i mig per al desenvolupament, després podrem veure quin és el nostre nivell”.

No hi ha dubte que el projecte KTM per a MotoGP serà molt seguit durant tota la seva fase de desenvolupament.

[quote]”Els pròxims mesos seran molt intensos. L’objectiu és estar llests per al primer test en pista a la tardor”.[/quote]

KTM MotoGP
Motor V4 KTM

KTM RC16 ¿Esportiva de 4 cilindres?

Des d’Itàlia s’afirma que KTM està preparant una superbike matriculable de quatre cilindres, la RC16, basada en la futura MotoGP de la marca i que es podrà veure per primera vegada a finals de 2015. Després de la confirmació de les seves intencions de participar en MotoGP amb un model propi i motor fet a casa de quatre cilindres en V… ¿Perquè no creure que KTM estigui preparant una súper esportiva de carretera amb similar arquitectura mecànica que la seva màquina per a la categoria reina?

Aquest rumor està molt comentat segons algunes fonts i el motor V4 de 16 vàlvules podria ser una realitat ben propera.

Font: ktm