La NASA prova el WARP com el de la nau Enterprise

El WARP de la nau Enterprise de Star Trek es realitat

Els científics de la NASA han inventat el famós WARP com el de la nau Enterprise de la pel·lícula Star Trek? Es creu que la NASA ha estat provant en silenci un nou mètode revolucionari dels viatges espacials que podria algun dia permetre als humans viatgin a velocitats més ràpid que la llum, informat per: DailyMail.

Els investigadors diuen que la nova unitat podria transportar passatgers i el seu equip a la Lluna en tan sols quatre hores. Un viatge a Alfa Centauri, que prendria desenes de milers d’anys, es va poder arribar en només 100 anys. El sistema es basa en la unitat electromagnètica, o EMDrive, que converteix l’energia elèctrica en l’embranzida sense la necessitat de combustible per a coets.

Segons la física clàssica, això hauria de ser impossible perquè viola la llei de conservació del moment. La llei estableix que l’impuls d’un sistema és constant si no hi ha forces externes que actuen sobre el sistema – pel que es requereix un propulsor en els coets tradicionals.

Investigadors dels EUA, Regne Unit i Xina han demostrat al EMDrive durant les últimes dècades, però els seus resultats han estat motiu de controvèrsia, ja que ningú ha estat exactament segur de com funciona.
Ara, la NASA ha construït una EMDrive que treballa en condicions com les que a l’espai, segons els usuaris en el fòrum Nasaspaceflight.com.

El concepte d’un motor de EmDrive és relativament simple. Proporciona impuls a una nau espacial fent rebotar les microones al voltant en un recipient tancat.

L’energia solar proporciona l’electricitat per alimentar les microones, la qual cosa significa que no es necessita propalant. Les implicacions d’est podrien ser enormes. Per exemple, els satèl·lits actuals podrien ser de la meitat de la grandària que són avui dia sense la necessitat de portar combustible. Els éssers humans també podrien viatjar més lluny a l’espai, generant la seva pròpia propulsió en el camí.

La NASA prova el WARP com el de la nau Enterprise

Quan a Roger Sawyer se li va ocórrer el concepte l’any 2000, l’únic equip que ho va prendre de debò va ser un grup de científics xinesos. En 2009, l’equip suposadament va produir 720 milinewton (o 72 g) d’embranzida, suficient per construir un propulsor satèl·lit. Però així i tot, ningú creia el que havien aconseguit.
L’any passat, el científic amb seu en Pennsylvania Guido Fetta i el seu equip de la NASA Eagleworks van publicar un document que demostra que un motor similar treballa en els mateixos principis.

El seu model, denominat Cannas Drive, produeix molt menys embranzida en 30 a 50 micronewtons – menys d’una mil·lèsima de la sortida d’alguns propulsors relativament baixos-propulsados iònics utilitzats en l’actualitat. Per Nasaspaceflight.com, els presumptes implicats en el projecte afirmen que la raó per la qual van ser criticats els models EmDrive anteriors era que cap de les proves havia estat duta a terme en el buit.

La ciència de la Física diu que les partícules en el buit quàntic no poden ser ionitzades, així que per tant no es pot empènyer contra ella. Però l’última prova de la NASA es va afirmar haver demostrat el contrari. “La NASA ha provat amb èxit el seu EmDrive en un buit difícil – la primera vegada que l’organització ha informat d’aquesta prova amb èxit,” van escriure els investigadors.

“‘Per a aquesta fi, Nasa Eagleworks ara ha anul·lat la hipòtesi predominant que l’embranzida de mesuraments van ser a causa de la convecció tèrmica.'” No obstant això, el lloc oficial de la NASA diu que: Hi ha moltes teories absurdes ” que s’han fet realitat en els últims anys de la recerca científica.

La NASA prova el WARP com el de la nau Enterprise

“‘No obstant això, per al futur proper, el motor warp segueix sent un somni, .
La prova de la NASA encara no ha estat revisada per parells i l’agència espacial no va respondre immediatament a Dailymail.com per fer comentaris.