La nova TRS de Jordi Tarrés pilotada per Adam Raga

0
L'equip de TRS juntament amb Adam Raga
L’equip de TRS juntament amb el pilot Adam Raga Foto: Joan Valls

El mundialista Jordi Tarrés treu la seva nova marca TRS de motocicletes de trial

La nova marca de trial que va anunciar la seva creació a finals del 2013 finalment va poder presentar el seu mode TRS ONE en tres cilindrades, 300, 280 y 250 cc.

La marca de Jordi Tarrés està preparant les seves intal·lacions industrials a Sant Fruitós del Bages (Barcelona), on es troba el departament de I + D, i on els responsables comencials del projecte tenen prevsit vendre un total de 750 motocicletes a nivell mundial amb vistes al 2016. Mentre que en quatre anys esperen augmentar la seva quota de mercat un 25 %.

Segons explica Jordi Tarrés, “hem dissenyat una moto lleugera amb uns 65 quilos i que té una robustesa gràcies al chasis d’alumini apte tant per un aficionat del trial que va d’excurció com també per un pilot que vulgui competir a nivell mundial”.

Adam Raga entrenant amb la TRS
Adam Raga entrenant amb la TRS Foto: Joan Valls

TRS, arriba en un moment molt inestable dins del món general del trial i d’algunes de les fàbriques en particular, amb l’objectiu de convertir-se en el referent tant industrial com esportiu.

Esportivament, Adam Raga defendrà aquesta marca, ja que segons el d’Ulldecona “és la millor moto de trial que s’ha fet fins ara”

Adam Raga ja ha estrenat la nova TRS aquest cap de setmana al Trial de les Nacions a Tarragona

trd adam raga
El pilot mundialista Adam Raga amb la nova TRS Foto: Adam Raga

Ficha tècnica TRS

Motor: 2T Monocilíndrico

Cilindrada: 294,1cc – 272,2 cc – 247,7 cc.

Refrigeració: Líquida

Diàmetre i carrera: 79×60 mm (300 cc) – 76×60 mm (280 cc) – 72,5×60 mm (250 cc).

Engegada: Nou CDI HIDRIA (doble chispa)

Embrague: Sistema TRS hidràulic de diafragma 3 discus/ 3 disks diaphragm TRS hydraulic system.

Caixa de canvis: 5 velocitatss

Capacitat d’oli de motor: GRO W75 350cc.

Trasmisió: Per cadena/ Chain.

Combustible: 2,3L Gasolina 98 con aceite 2T 1.5%

Carburador: Dellorto PHBL26 admisió per llàmines

Arrancada: Per pedal a la transmisió primària

Tipo bujía: NGK-R BPMR6A.

Chasis: Doble cuna d’aluminio forjat

Basculant: Alumini/ Aluminum.

Suspensió de davant: Tech de alumini, diàmetre:39mm, 175mm recorregut

Regulació: Extensión i precarga del motlle  regulables

Suspensióde darrera: Sistema progressiu R16V hidràulic

Regulació: Precarga motlle i  extensió

Recorregut: Recorregut roda darrera 68mm

Tipo de llanta: Llanta d’alumini Morad radiada

Llanta-pneumàtic davant: 1.6×21 Michelin X11 Trial 2.75×21.

Llanta-pneumàtic darrera: 2.15×18 Michelin X11 Trial 4.00×18 TL.

Fre davant: Disc 185mm pinza 4 pistones BRAKTEC

Fre darrera: Disc 150mm pinza

Pes en sec: 65Kg.

Dimensions: Longitut x amplada x altura: 2.015 x 830 x 1.125mm

Altura seient: 640mm

Protector motor: 7075 Alumini

Estribos: Regulables