L’idioma de Far Cry Primal, creat desde zero

    0

    Ubisoft compta amb la col·laboració de lingüistes especialitzats per crear l’idioma de Far Cry Primal, la nova entrega centrada en l’edat de pedra

    Far Cry Primal, la nova iteració de la franquícia salvatge de món obert propietat d’Ubisoft, comptarà amb un tret distintiu més. El director creatiu del joc, Jean-Christophe Guyot, acaba de confirmar que l’idioma de Far Cry Primal és totalment nou i s’ha creat a les oficines d’Ubisoft Montreal, l’estudi que el desenvolupa.

    «A mesura que ens endinsàvem a l’edat de pedra, hem anat trobant diversos trets interessants. Un d’ells ha estat el de la dificultat de ser fidel amb la realitat i, a la vegada, permetre’ns comprendre com era l’home primitiu en aquells temps. Ells [parlaven] en anglès i això resultava poc immersiu» assegura Guyot. La resposta de l’estudi al problema de l’idioma de Far Cry Primal ha estat contactar amb antropòlegs i personalitats del món del cinema que s’han trobat amb una situació similar.

    Fonètica històrica

    La idea de crear un llenguatge proto-europeu ha anat derivant, segons Jean-Christophe Guyot, fins a la creació de la llengua dels Wenja, la tribu protagonista del joc, i els tres dialectes pertanyents a les diferents tribus que hi ha. L’idioma de Far Cry Primal es remonta 7,000 anys enrere. El director creatiu del joc considera que la feina realitzada pels especialistes és única:

    «Els lingüistes són increíbles. I estan entusiasmats amb el projecte perquè es tracta d’un llenguatge que no s’ha parlat des de fa milers d’anys. Per ells, és la seva ciència, els fa implicar-se directament.»

    Far Cry Primal arribarà a PlayStation 4, Xbox One i Microsoft Windows el mes vinent, concretament el 23 de febrer. Es tracta de la primera entrega no numerada de la franquícia, si no tenim en compte Far Cry 3: Blood Dragon, i permetrà que els jugadors prenguin control de la fauna salvatge del joc.

    Font: Gamesradar