La beguda anomenada ‘Ice’ ha estat presentada a la Fira d’Alimentaria

Freixenet ha llançat a Espanya ‘Freixenet Ice’, un cava elaborat amb les clàssiques varietats xarel·lo, macabeu i parellada i amb un petit toc de chardonnay. La multinacional familiar catalana el llança al mercat espanyol després d’un recorregut d’un any per altres països com Alemanya, Rússia, França, els Estats Units, Suïssa i Japó.

“Volem acostar-nos als joves, enamorar-los i dir-los que el cava també és per a ells, més enllà del classicisme del brindis”, ha dit el director de comunicació de Freixenet, Pere Bonet, a la presentació d’aquesta proposta a Alimentaria, que se celebra fins aquest dijous al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.

Bonet ha estat acompanyat en la presentació pel nou enòleg de la companyia, Manuel Quintana, que ha pres el relleu de Josep Buján: “Buján se n’ha anat per la porta gran”, ha dit Bonet.

Quintana ha destacat que Freixenet Ice, del qual es preveuen vendre un màxim de 200.000 ampolles a Espanya, està pensat per servir-se en copa de pilota, amb glaçons i amb infinitat de possibilitats: amb cogombre, menta, fruites, etc.

De fet, el creador i propietari de la cocteleria Dry Martini a Barcelona, Javier de las Muelas, ha dissenyat diversos còctels exclusius per a ‘Freixenet Ice’, com ‘Freixenet Summer Ice’, amb ‘Saint Germain’ i cintes de cogombre, o Spice on ice’, amb licor de préssec, gingebre i una rodanxa de pomelo.

‘Freixenet Ice’ ja està a la venda a les grans superfícies a un preu de 8,95 euros, i també es llançarà en hostaleria, segons Bonet.