Moto Guzzi V9 Bobber, una custom esportiva

Presentada en el Saló de Milà, la nova Moto Guzzi V9 Bobber, d’estil custom amb vocació i aparença una mica esportiva, encara que dins del segment i per característiques sí que es podria considerar esportiva, sempre dins del classicisme.

El seu motor, és el clàssic bicilíndric en V a 90° en el qual s’han realitzat una sèrie de modificacions en la distribució de les seves vàlvules, per una millor resposta a baix règim, que és on aquestes motos sempre treuen a relluir tot el seu potencial.

Moto Guzzi V9 Bobber - Diari Català
Moto Guzzi V9 Bobber

La Moto Guzzi V9 Bobber, que ha aconseguit deixar el seu pes per sota de la barrera psicològica dels 200 kg, una xifra molt bona tenint en compte la quantitat i el pes dels components que porta.

La Moto Guzzi V9 Bobber representa el costat més fosc, agressiu i esportiu de les muntures que munten el bicilíndric de 850 cc, també cal destacar l’equipament tecnològic de sèrie d’aquesta motocicleta, amb ABS, control de tracció desconnectable, així com una instrumentació que conserva el caràcter vintage d’aquesta muntura, al que cal unir un extens i poblat catàleg d’accessoris.

 Moto Guzzi V9 Bobber - Diari Català
Moto Guzzi V9 Bobber

La Moto Guzzi V9 Bobber és, com el seu nom indica, una naked amb estil de les motos bobber dels cinquanta, amb llandes de 16 polzades i gruixos pneumàtics. Incorpora unes precioses llandes d’aliatge multibraç de 16” amb gruixos pneumàtics Conti Milestone de 150 de secció, que li atorguen un look molt especial.

La decoració en rigorós negre integral de tota la moto (carrosseria, llandes, suspensions, motor, escapaments…) li dóna un toc diferencial, molt atractiu. El seient és allargat, de poc escumejat i entapiçat a la manera antiga, molt retro. La resta de components són compartits amb la Roamer, instrumentació, far, intermitents, frens….