Maverick aconsella a Pedrosa que es quedi a Honda i més tard demana disculpes. ‘El País’ publica que el ‘26’ ja ha signat amb Yamaha i el ‘paddock’ ho nega

Tot començava a la roda de premsa prèvia al Gran Premi que se celebra al circuit francès de Le Mans. Valentino Rossi assegurava que Movistar, patrocinador principal de l’equip Yamaha de MotoGP, vol que un pilot espanyol substitueixi un Jorge Lorenzo que la temporada vinent pilotarà una Ducati.

Il Dottore anava més enllà, i s’atrevia a afegir que: “Viñales i Pedrosa són els que tenen més possibilitats. Crec que Movistar vol un pilot espanyol. Els dos tenen potencial. Pedrosa ja té experiència, però també més edat (30); Viñales és més jove (21), però també té un gran talent. No sé quin percentatge de possibilitats tenen un i l’altre, per a mi no hi ha una gran diferència. Tinc bona relació amb tots dos”.

 

‘Ensopegada’ de Maverick

“Dani porta tota la vida a Honda i li convé acabar allà”. Maverick Viñales va enviar un dard enverinat a Pedrosa després dels entrenaments lliures.

Minuts després va publicar un tuit per disculpar-se, assegurant que les seves paraules cap al ‘26’ no tenien mala intenció:

 

Pedrosa signa amb Yamaha

Unes informacions publicades a ‘El País’ aixecaven polseguera en el paddock. Nadia Tronchoni, periodista que cobreix el mundial de motociclisme per al diari esmentat, assegurava que Dani Pedrosa canviaria l’Honda per la Yamaha a partir del 2017.

Ràpidament sortien al pas per desmentir les informacions. El primer a fer-ho era Livio Suppo, director esportiu de l’HRC Repsol Honda. L’italià assegurava que “o Dani és gran actor, o la periodista s’ha equivocat. No em sorprendria que Pedrosa acabés a Yamaha, però sí que hagués signat a hores d’ara. Ell segueix assegurant-nos que la seva prioritat és continuar amb nosaltres”.

Paco Sánchez, mànager de Maverick Viñales, atenia els micròfons de ‘Movistar MotoGP’ amb un discurs similar al de Suppo: “La notícia del fitxatge de Pedrosa no té credibilitat. Vaig quedar sorprès. Nosaltres seguim negociant. El problema econòmic el tenim tancat tant amb Yamaha com amb Suzuki. Els motius pels quals encara no ha pres cap decisió són purament esportius”.