Nike ha anunciat que posarà a la venda la nova samarreta blaugrana sense publicitat, a l’espera que el Barça arribi a un acord amb Qatar Airways

La nova samarreta del FC Barcelona per la temporada que ve ja està en camí. El club va demanar una mica de temps a Nike per demorar la producció de peces de roba mentre es negociava l’acord definitiu amb Qatar Airways, però vist el retard produït el club ha donat llum verda a la signatura nord-americana, que posarà a la venda l’elàstica blaugrana sense espònsor.

El Barça també prepara un homenatge al 25 aniversari de la primera Champions, conquerida el 1992 amb el mític gol de Ronald Koeman a Wembley. Així ho explica Manel Arroyo en declaracions a Catalunya Ràdio: “El disseny de la propera samarreta està decidit. Hi ha un record a un any molt important per a nosaltres: Wembley. L’any que ve celebrem 25 anys de Wembley i hem de recordar aquest any tan transcendental per a la nostra història. Va ser la primera Copa d’Europa. Tot té un record “.

Pel que fa al disseny de la mateixa, va donar alguns detalls: “Tot està parlat amb Nike i entenen la situació. Al final, qui ven les samarretes no és cap marca. No és Nike, és el Barça. Per tant, nosaltres són molt conscients del que estem treballant, del que tenim entre mans”, afegeix Arroyo.

Font: Diario Gol i Catalunya Ràdio