Nürburgring treu els límits de velocitat que tenia en algunes seccions

Nürburgring, la meca dels amants de la velocitat i del motor, va decidir no fa molt posar límits de velocitat en certs punts clau del traçat de més de 20 quilòmetres. La raó, malgrat tractar-se d’un circuit tancat, va ser simple i lògica; l’any passat, Jann Mardenborough del VLN, va enlairar-se literalment amb el seu Nissan GT-R GT3 sortint catapultat violentament contra el públic que es trobava a la secció de Flugplatz (Aeròdrom), la qual cosa va suposar un espectador mort i alguns ferits de consideració.

Davant aquest infortuni, el circuit va començar a prendre certes mesures com la d’establir límits de velocitat en certes seccions i la de prohibir temporalment els GT3. Però sembla que les pressions han provocat un canvi de rumb.

Com ja sabeu, a Nürburgring es posen a punt molts models d’índole esportiva de la majoria de les marques. Aquí proven tots els reglatges perquè després el client pugui comprar un cotxe amb un comportament exquisit. A més, també hi ha la guerra sobre el crono en la qual les marques intenten batre el temps de la competència i, clar, això amb límits de velocitat era, és i seria impossible. A més, tampoc estem segurs si aquests límits s’han complert rigorosament des que es van implantar.

Doncs bé, després de revisar i arreglar els desperfectes (principalment sotracs) d’aquestes zones limitades, a més de millorar les proteccions, el circuit ha decidit tornar a obrir la pista sense cap límit de velocitat, oferint als professionals i públic en general tornar a veure com tots els cotxes poden anar a fons en tot el circuit, sempre que les lleis de la física ho permetin. A més, aquesta decisió es farà efectiva amb el començament de la temporada 2016 aquest mateix cap de setmana, amb la cursa del VLN.