Presentat l’acord de LaLiga amb Mazda

0
Mazda entra al futbol espanyol
Javier Tebas, durant l'acte de presentació del nou sponsor. LALIGA
Mazda entra al futbol espanyol
Javier Tebas, durant l’acte de presentació del nou sponsor. LALIGA

L’acord, tot i la no renovació de BBVA, no substitueix al banc com a parocinador principal de LaLiga

Redacció/EP. La Lliga va presentar aquest dimecres a Madrid a la marca d’automòbils Mazda com a nova patrocinadora de l’organisme, tot i que, tal com va confirmar el seu president, Javier Tebas, no arriba “en substitució” de BBVA, que deixarà de ser el sponsor principal del campionat de Primera i Segona Divisió al acabar aquesta campanya, obligant a la recerca d’un nou nom per al campionat de lliga.

A més a més, per aquest acord, el fabricant japonès serà la marca d’automòbils oficial de la temporada 2015-2016 i estarà present en tots els suports de la Lliga BBVA i la Lliga Adelante, així com en els estadis, plataformes online i xarxes socials.

En l’acte van estar presents Javier Tebas, president de Laliga, José María Terol, president i conseller delegat de Mazda Automòbils Espanya, Benno Gaessler, director comercial de Mazda Automòbils Espanya, i Adolfo Bara, director de màrqueting i vendes de LaLiga.

Mazda està en tot el món, igual que LaLiga. Som la millor lliga del món, tenim els millors clubs del món i anem de la mà dels millors patrocinadors del món”, ha apuntat sobre aquesta qüestió Tebas, desitjant que aquesta unió els “ajudi a ser la lliga global”que estan buscant ser.

De totes maneres, l’advocat va descartar que el nou patrocinador vingui “en substitució” de BBVA perquè el banc “segueix fins a final de temporada”. “S’ha donat la circumstància que just quan BBVA ha anunciat que no continuava hem presentat a Mazda, va aclarir.

“L’acord amb Mazda és per a aquesta temporada que segurament s’allargarà a més temporades, però tant de bo que es pogués convertir en l’sponsor principal. Ara és patrocinador oficial de la competició en el sector de vehicles, però per a nosaltres està entre els grans patrocinadors de la Lliga”, ha prosseguit.

En aquest sentit, ha assegurat que estan “pendents de possibles patrocinadors” per substituir BBVA i que li “agradaria” que l’elegit pogués sortir dels que tenen “ara”. “La idea és que volem, si pot ser, que sigui un patrocinador global per a tothom perquè som una lliga global i ja en drets audiovisuals recaptar més fora d’Espanya que a Espanya”, ha sentenciat.

Per la seva banda, José María Terol, ha indicat que, “de moment”, estan “enfocats en aquesta temporada en què BBVA segueix sent patrocinador”. “Anem pas a pas i no ens plantegem altres alternatives. No ho descartem en el futur, però ara no està damunt de la taula”, va admetre.

“Tenim similituds amb LaLiga, que és una de les més reputades del món i cada temporada compta amb els millors. Una de les assignatures pendents de Mazda a Espanya és ser una marca coneguda, tenim un potencial de creixement molt gran i  LaLiga és un soci important per aconseguir-ho”, va comentar sobre l’acord.

Atac a Villar

A més a més, Tebas ha assegurat que li “preocupa” que Ángel María Villar, el seu homòleg de la RFEF, “no s’hagi assabentat de res” tot i pertànyer a la directiva de la FIFA i va ironitzar dient que “o era molt llest o molt tonto”.

“El president de la RFEF és membre del Comitè Executiu de la FIFA i dels ‘vint’ ja hi ha 14 o 15 a la presó i la resta està inhabilitat. O era molt llest o era molt ximple i no s’assabentava de res. A mi em preocupa que el president de la RFEF hagi estat allà i no s’hagi assabentat de res”, ha afirmat Tebas.

En aquest sentit, el dirigent va deixar clar que “no” veu al basc per dirigir la FIFA. “Si no crec que sigui l’home idoni per dirigir la RFEF, menys per dirigir la FIFA, va tancar amb contundència.