Després de la desconnexió del 4 de gener, Sony compensa als subscriptors de PS Plus allargant la seva subscripció

El passat 4 de gener, els servidors de PlayStation van estar 12 hores sense funcionament. Corregit el problema, l’empresa nipona va decidir no fer públic el motiu de la caiguda del seu servei en línia per motius de seguretat. PlayStation Plus, el servei de pagament que habilita les funcionalitats en xarxa dels videojocs de PS4, va ser-ne el principal afectat.

Ara, per corregir l’error, Sony està enviant correus als subscriptors de PS Plus amb codis que amplien el seu servei. Es tracta d’una ampliació d’un dia, activable mitjançant el codi adjunt al correu (per qualsevol dubte, pots accedir al portal web de PlayStation). L’empresa japonesa insta als subscriptors de PS Plus a visitar la bústia d’entrada del seu correu electrònic, on hi hauria d’aparèixer una nova entrada amb l’assumpte “Ampliación de la suscripción a PlayStation®Plus”.

La validació del codi s’ha d’efectuar abans del 31 de març de 2016 i serveix per ampliar el servei dels subscriptors de PS Plus durant 24 hores més, a partir del dia que finalitza el servei contractat actualment.

Els atacs als servidors dedicats als videojocs durant la campanya nadalenca són habituals cada any, i Sony i Microsoft són els principals focus d’atenció dels pirates informàtics. Tot i la jornada del 4 de gener, Sony ha extret un bon resultat de les passades festes nadalenques, col·locant 5,7 milions de PlayStation 4 a les llars dels consumidors.