Square Enix publica el primer gameplay de Nier: Automata

    0

    Captura de Nier: Automata

    El primer gameplay de Nier: Automata arriba a través d’un tràiler prometedor

    Després d’un petit clip sense gaire informació al passat E3 2015, el primer gameplay de Nier: Automata arriba deixant bones sensacions. Parlem del joc estrella a la presentació de Square Enix, un títol del qual s’esperen grans resultats vistos els estudis que hi participen. D’una banda, l’equip de Taro Yoko (Drakengard) s’encarrega de mantenir l’esperit del primer títol que ells mateixos van desenvolupar. A la vegada, Nier: Automata comptarà també amb l’experiència de Hideki Kamiya i el seu estudi, Platinum Games (Bayonetta), per oferir el millor sistema de combat.

    Tot el treball es firma sota el segell de Square Enix, una empresa que fa temps que busca renovar-se. Fins i tot al primer gameplay de Nier: Automata es pot veure un important canvi respecte al primer títol. Ara, l’acció succeeix amb un punt de vista més pròxim al personatge, amb una càmera que recorda a la de Metal Gear Rising. Fins i tot l’estil del joc té petits detalls que recorden al citat ‘spin-off’; en general tot el tràiler beu de l’esperit de Platinum Games.

    Un disseny artístic amb personalitat

    L’altre punt fort de Nier és el visual. El ‘look’ dels personatges i l’estil dels escenaris deixen entreveure que som davant una obra on s’ha cuidat molt l’apartat del disseny. Aquest apartat el firma Akihiko Yoshida, l’artista encarregat del món de Final Fantasy XIV i del genial Bravely Default de Nintendo 3DS. La banda sonora sona sota les ordres de Keiichi Okabe, el director de so de Drakengard 3.

    El joc no compta amb una data de sortida, un indicatiu que fa difícil rebre’l abans de 2017. Però, sembla clar que es mourà a seixanta imatges per segon -un apartat indispensable dins el seu gènere- i que oferirà una proposta suficientment singular. A continuació, el primer gameplay de Nier: Automata.