Subaru WRX STI S207, l’arma definitiva

0
Subaru WRX STI S207 | Diari Català
Subaru WRX STI S207 NBR Challenge Package
Subaru WRX STI S207 | Diari Català
Subaru WRX STI S207 NBR Challenge Package

El Subaru WRX STI S207 és una edició limitada de 400 unitats

Suposo que si parlem del Subaru WRX STI sabreu que ens referim a aquell model de carrer amb estètica Racing capaç de menjar-se totes les corbes del món gràcies a una potència elevada, doncs sembla que els dirigents de la marca japonesa no en tenien prou amb això i han decidit tirar endavant una edició especial (només per a Japó) amb moltes llaminadures extra que el converteixen en una autèntica bèstia; parlem del Subaru WRX STI S207.

Comencem pel més interessant, el motor; aquest passa a ser un 2.0 litres bòxer (el model europeu és un 2.5) amb una potència de 328 CV a 7.200 rpm i un parell màxim de 431 Nm entre les 3.200 i 4.800 rpm. Aquesta potència extra s’ha aconseguit gràcies a la introducció d’un nou cigonyal, un nou Turbo, nous pistons, una ECU reprogramada i unes bugies amb millor rendiment, tot pensat per extreure el major suc possible en un circuit. A més a més, aquest Subaru WRX STI S207 també aporta elements que milloren la seva dinàmica com barres estabilitzadores davant i darrere, suspensió Blistein ajustable o direcció més directa. Així mateix, el control actiu de la transferència de parell ha estat modificat i millorat.

Però la cosa no es queda aquí; també aporta un equip de frens firmats per Brembo amb discs ventilats i pinces de sis pistons a l’eix davanter i pneumàtics tous esportius Dunlop SP SportmaxxRT de mesura 255/35 R19 92Y que es munten sobre unes llandes BBS de 19 polzades. Com veieu aquest Subaru WRX STI S207 va totalment sobrat de millores.

Subaru WRX STI S207 | Diari Català
Interior Subaru WRX STI S207

Exteriorment El Subaru WRX STI S207 també rep nous elements que li proporcionen un aspecte més radical i Racing. Aporta un nou kit de carrosseria amb spoiler davanter, faldons laterals i una calandra més agressiva. I això no és tot ja que si volem encara més agressivitat podem optar el pack NBR Challenge Package amb el qual es munta un immens aleró de fibra de carboni. En el interior destaquen els seients baquet firmats per Recaro, instrumentació específica i elements en alumini.

Com dèiem al principi, aquesta edició Subaru WRX STI S207 serà només per al Japó i es fabricaran 400 unitats a un preu que parteix dels 45.100 euros i que pot ampliar-se fins els 47.900 si agafem el pack NBR Challenge Package. No és un preu elevat tenint present tot el que porta aquest cotxe. Serà aquest el WRX STI més radical de sempre? Almenys d’elements i millores no li falten.