Tim Schafer assegura que tenia al cap la història de Psychonauts 2 després d’estrenar el primer títol

Psychonauts 2 és una realitat. Des d’ahir, l’estudi que el desenvolupa compta amb 3,8 milions de dòlars per fer-lo realitat, fruit de la campanya de micromecenatge engegada ara fa una mica més d’un mes. La història de Psychonauts 2 és, encara, un misteri, però en coneixem certs punts clau de la mà del seu creador.

Tim Schafer, fundador i líder de Double Fine, l’estudi desenvolupador, ha assegurat a través de Reddit que la història de Psychonauts 2 era un projecte que va voler materialitzar just quan Psychonauts va estrenar-se. Amb els anys, el creatiu ha anat apuntant totes les idees, els mons i part del guió. D’aquesta manera, Schafer assegura que comença Psychonauts 2 amb molta feina feta.

A Psychonauts 2, Raz finalment arribarà al quarter general dels Psychonauts, el somni de la seva vida. Veurà com Sasha i Milla es mouen al seu entorn natural; l’espionatge internacional. Però descobreix diversos elements estranys a l’organització. Mentre Truman Zanotto estava desaparegut, la direcció la va comandar el seu segon. Aviat, Raz descobreix els secrets a l’ombra del quarter general dels Psychonauts, un misteri que amaga agents dobles i enemics passats.

El futur

La història de Psychonauts 2 també parlarà de la familia de Raz (Razputin), el protagonista, i de la maledicció que els persegueix. Psychonauts és un dels títols més aclamats de l’estudi, concretament el primer que va desenvolupar. Fou un dels més ben valorats de Xbox 360 l’any de la seva estrena, el 2005, i fa poques hores s’ha confirmat la seva arribada a PS4 aquesta mateixa primavera.

Aprofitant la presència de Schafer a Reddit, molts usuaris van preguntar sobre el retorn de Monkey Island, una de les produccions més mediàtiques del creatiu. Segons ell, les possibilitats són “molt, molt ínfimes”. Però, també ha deixat caure que crearan un nou títol que agradarà.