Jesse Stern, principal encarregat de la història de Titanfall 2, assegura que el món de la seqüela serà “brut, humà i realista”.

Titanfall 2 comença a ocupar les primeres planes dels mitjans. Fixat per l’any fiscal de 2017, fins ara tot allò que se’n coneix prové directament de l’equip creatiu; encara no hi ha cap demostració audiovisual de la nova obra de Respawn Entertainment.

Recentment, Jese Stern, líder de l’equip encarregat de la història de Titanfall 2, a través d’una entrevista concedida a Forbes, ha anunciat novetats. La primera i més destacada és que el títol inclourà campanya per a un jugador, un dels apartats que més es va trobar a faltar al Titanfall original. La segona, més previsible, és que el multijugador serà més gran i millor gràcies a què el videojoc s’estrenarà a la resta de plataformes (el primer Titanfall és exclusiu de Xbox).

Stern també ha parlat de la història de Titanfall 2:

Ens estem esforçant a oferir la millor visió d’un autèntic conflicte global, narrant la història de la Revolució Americana i la Guerra Civil a l’espai. Hem concebut la nova generació d’immigrants traslladant-se a la nova frontera d’un planeta inhabitat. En comptes d’agafar l’aproximació tradicional de la ciència-ficció, hem volgut descriure què passaria en termes pràctics: com serien les naus, les màquines dissenyades per l’excavació, la construcció, les demolicions, i què passa quan aquestes es transformen en màquines de guerra.

Un univers transmèdia

Un dels altres titulars afegits a les novetats que incorporarà la història de Titanfall 2 és el salt de la franquícia a nous terrenys aliens al videojoc. Segons Vince Zampella, el CEO de Respawn Entertainment, l’equip que desenvolupa el joc, Titanfall 2 es diversificarà i comptarà amb una serie televisiva animada. Stern opina:

Serà car. Intentem trobar una manera de narrar la història dels mons on volem ser i reproduir-ho en un model televisiu.

Font: FORBES