Ubisoft anuncia Far Cry Primal

    0

    L’empresa amb seu francesa confirma Far Cry Primal per a principis de 2016

    Tot i no fer ni un any de Far Cry 4, el qual s’estrenava amb tot just dos anys de difèrencia respecte a Far Cry 3, Ubisoft acaba d’anunciar una nova iteració de la franquicia pel 23 de febrer de l’any vinent. Amb el nom de Far Cry Primal, aquesta entrega suposa un retrocés en la història fins l’edat de pedra, on els principals enemics són les grans bèsties i les diferents tribus d’ençà.

    Far Cry Primal és la primera entrega no numerada de la franquícia sense tenir en compte el DLC Far Cry 3: Blood Dragon, una expansió independent del tercer títol que ens situava dins un món retrofuturístic que rendia tribut al cinema dels anys 80. En aquest cas, Ubisoft ha canviat les armes de foc per instruments més trivials com les llances i els arcs de fletxes, en un títol que pretén allunyar-se de l’exitosa fórmula explosiva dels dos últims Far Cry.

    Far Cry Primal

    El joc es situa a l’època del mesolític, ara fa 12,000 anys, a l’edat primigènia de l’home on s’estableix com a depredador per primer cop i busca el control territorial. El protagonista de Far Cry Primal és Takkar, un nòmada que arriba a les terres d’Oros per establir-se amb una nova tribu en conflicte amb d’altres poblacions del territori. Segons els creatius d’Ubisoft, Oros és un antic glagial fos a l’edat de gel i està ple de paisatges rics i distintius.

    La natura, l’etern enemic

    Des d’Ubisoft han volgut remarcar que la franquícia Far Cry sempre s’ha caracteritzat per presentar un duel entre l’home i la natura. Tal com diu Jean-Sebastien Decant, director narratiu del joc, “Far Cry sempre ha parlat de la supervivència (…) al principi s’ha de sobreviure i després passes de ser la presa a ser el caçador“. Per això asseguren que Far Cry Primal és tan interessant, per traslladar-nos a l’era on l’home no estava al capdavant de la cadena tròfica. 

    Imatge promocional de Far Cry Primal
    Imatge promocional de Far Cry Primal

    Per crear un entorn orgànic i creïble, Ubisoft ha establert un sistema cíclic de dia i nit on els veritables depredadors surten després de la posta de sol. També s’ha prescindit del sistema de tendes on comprar armes; a Far Cry Primal hi prima la recol·lecció de recursos per crear cadascun dels objectes que et protegeixen de l’enemic. El joc sortirà el 23 de febrer de 2016 per PlayStation 4 i Xbox One, mentre que els usuaris de PC hauran d’esperar al març per gaudir-lo.