Una escola de Terrassa, entre les més innovadores del món

0
aula
Foto: Europa Press

El centre Mare de Déu de Montserrat destaca en un informe per la seva “comunitat d’aprenentatge”

 
Dues escoles de Catalunya, l’Escola Montserrat de Barcelona i el centre Mare de Déu de Montserrat, destaquen en un informe del psicòleg Alfredo Hernando on es relaten els mètodes d’ensenyament més trencadors dels cinc continents, tal com ho descriuen al digital Torre de Palau.

 
Segons el projecte que lidera Hernando, Escuela21, el centre egarenc Mare de Déu de Montserrat és una “comunitat d’aprenentatge” amb molt bons resultats acadèmics. En cinc anys, explica l’informe, els alumnes que han superat les competències bàsiques de lectura han passat del 17% al 85%.

 
De l’escola barcelonina, l’estudi -que ha analitzat 50 centres educatius d’arreu del món-, Hernando destaca el currículum personalitzat per a cada alumne que, segons ell, és un vehicle «ideal pel canvi».