Volkswagen abandona el ‘Das Auto’ com eslògan

0
Volkswagen_Das Auto
Das Auto, l'eslògan (fins ara) de Volkswagen | Foto: Diari Català

La marca alemanya pren la decisió de canviar l’eslògan corporatiu després de la crisi dels cotxes dièsel

 

El consorci automobilístic alemany té previst deixar d’utilitzar l’eslògan ‘Das Auto’ (El Cotxe), que es va llançar el 2007, al considerar-lo “pretensiós” i com a part de la seva estratègia orientada a canviar la seva imatge després dels casos de l’emissions de diòxid de carboni (CO2) i d’òxids de nitrogen (NOx).

Aquest canvi d’orientació de la nova campanya d’imatge de la marca va ser discutida durant la setmana passada a porta tancada per 2.000 directius de la corporació i suposa un intent del grup de reconstruir la seva reputació, després dels casos del programari que alterava les emissions de NOx d’alguns vehicles amb motors dièsel i de les emissions errònies de CO2.

Segons ha indicat un dels directius presents en l’esmentada reunió, la companyia ha de mostrar “humilitat” i ha explicat que l’eslògan ‘Das Auto’ era “pretensiós”, i alhora ha assenyalat que tampoc no va servir per transmetre les ambicions tecnològiques del grup en termes de mobilitat elèctrica.