El Volkswagen Golf GTI Clubsport S vol ser el tracció davantera més ràpid de l’Infern Verd

Ja vam avisar que després de treure els límits de velocitat a Nürburgring les batalles pel millor temps en cada segment tornarien a ser una realitat i sembla que Volkswagen així ho ha decidit. Durant el proper esdeveniment Wörthersee Tour, festival per excel·lència dels amants de Volkswagen, la marca presentarà el Volkswagen Golf GTI Clubsport S, una versió disposada a filar encara més prim per ser un dels reis de l’Infern Verd.

Com segurament sabeu, existeix una gran competència en el segment dels compactes esportius, especialment en els que porten tracció davantera, i Nürburgring ha estat l’escenari clau per alçar les seves espases. A dia d’avui mana el Renault Megane RS 275 Trophy-R (7:54), tot i que falta per saber el temps del Honda Civic Type R que segurament serà una mica millor. Cert és que la marca japonesa va presentar un gran temps (7:50) però era amb una unitat pre-sèrie i, per tant, aquest temps no apareix en la classificació oficial. En aquesta classificació sí que apareix el Seat Leon Cupra 280 amb un temps de 7:58 i, clar, Volkswagen no pot deixar que una marca inferior del seu grup li passi la mà per la cara a l’Infern Verd.

Com bé ha dit la marca alemanya, el Volkswagen Golf GTI Clubsport S aposta per una posada a punt enfocada a Nürburgring i, a més, amb una potència que passa dels 265 CV (290 CV en un moment puntual durant 10 segons amb la funció overboost) fins als 310 CV, superant així al propi Golf R (300 CV).

Estarem atents durant els primers dies de maig per si Volkswagen ofereix un nou temps a Nürburgring i si el Volkswagen Golf GTI Clubsport S es converteix en el davantera més ràpid.