Lloret de Mar serà el centre neuràlgic del Rally Costa Brava Històric

Només una setmana després del 64 Rally Costa Brava FIA, donarà el tret de sortida la XIII edició del Rally Costa Brava Històric. Lloret de Mar serà la base d’una prova que constarà de tres etapes concentrades en dues jornades i la sortida es donarà des del Port Vell de Barcelona (OneOcean Club). La cita és puntuable per al FIA Trophy Historic Regularity Rallies 2016, obrint així el calendari europeu de vuit cites.

Aquesta XIII edició constarà de tres etapes (18, 19 i 20 de març), amb un recorregut total d’uns 1.000 km, la meitat d’ells corresponents a trams de regularitat. Demà dijous 17 de març a la tarda seran les verificacions tècniques que tindran lloc a l’Hotel Evenia Olympic Palace, base del ral·li. L’endemà els vehicles es traslladaran a Barcelona, on quedaran en règim de parc tancat a les 13.30 hores a l’exclusiu OneOcean Club. Després d’una benvinguda amb autoritats i el lliurament dels carnets de ruta, el primer participant prendrà la sortida a les 15.00 hores.

XIII Rally Costa Brava Històric; 17-20 de març | Diari Català
Porsche 911 Carrera

El final d’aquesta primera etapa serà ja a Lloret de Mar. La segona etapa començarà a les 11.00 hores des d’aquest mateix escenari, per finalitzar a les 20.00 hores. Aquest mateix dissabte arrencarà la tercera i última jornada de ral·li, a les 22.00 hores i amb molt poc temps perquè els pilots i copilots puguin descansar. El final del ral·li està previst a les 03:30h del diumenge dia 20 al podi de Lloret. El Passeig Marítim de Lloret serà escenari també del lliurament de trofeus als guanyadors, que serà a les 11:30h d’aquest mateix 20 de març.

Les inscripcions per aquesta prova es van obrir al desembre i es van tancar el 14 de març amb uns preus ajustats per facilitar l’esforç de pilots i equips, amb molts descomptes que premien especialment la continuïtat de participació en aquesta cita, així com els vehicles ‘eco’ o els formats per dones, i fins i tot els tàndems que aspiren a trofeus com el Papi Babler (que l’edat de pilot i copilot sumi més de 110 anys), o Júnior (que tots dos sumin màxim 60).

Per a més informació cliqueu aquí.