El grup musical triomfa amb el single ‘Hundred miles

Segurament teniu al cap una melodia amb la frase ja coneguda Dance with me one more time que us recorda a un anunci de la marca de roba Desigual. Els que han aconseguit aquest fet mental amb gran èxit són el grup català Yall.

Un èxit indiscutible d’aquest grup barceloní, on la proposta del seu single harmonitza l’efecte visual i el sonor en una mateixa unió que genera impacte i força comercial. La cançó és anomenadaHundred miles. Aquest és el nom de la cançó que no has pogut evitar cantar aquests dies i no pots treure’t del cap. Raó que l’ha posicionat en el top de cerques número 1 a Shazam en les últimes setmanes.

Es tracta del tema que sona en la nova campanya publicitària de la marca tèxtil Desigual. Els seus autors són el col·lectiu audiovisual de Barcelona Yall (You all), format per dos productors i dos dissenyadors. Aquest grup de música electrònica va apostar des del principi per generar una posada en escena diferent de tot el que s’havia fet.

Gràcies a aquesta cançó han tocat en alguns dels festivals nacionals més importants com el Sonar, SOS 4.8 i MTV Madrid. El seu nou treball on té col·laboracions, per exemple amb Gabriela Richardson, sortirà publicat a través del segell ‘Mushroom Pillow‘.