Neix la Yamaha MT10, el costat fosc de la marca

Yamaha ha presentat en el Saló de Milà una màquina que hereta el motor de la R1 (adaptat i suavitzat) i que lliura un bon rendiment, molt parell i una bona agilitat.

La Yamaha MT10, és la més poderosa de les MT que mai s’ha construït. És l’hora que els usuaris entreu en el costat fosc de Yamaha.

Si ets un pilot experimentat i proves aquesta moto, ja sabràs el que t’espera, potència i agilitat és el primer que notes, la precisió de marxa de la MT és perfecta i també aporta una ergonomia natural quan estàs al seu manillar i circulant per carretera; el plaer que et proporciona és màxim.

Yamaha MT10 - Diari Català
Yamaha MT10

El motor d’aquesta moto està especialment adaptat a una conducció tranquil·la, si aquest és el nostre desig, però excitant al moment que l’hi exigim.

El motor de 998 cc “crossplane” i el seu xassís d’alumini Deltabox lleuger amb una distància entre eixos ultracurta i una posició de seient natural, ofereix un rendiment combinat amb agilitat i un control absolut, aquesta és la nova Yamaha MT10.

Aquesta moto en estàtic té uns grans detalls característics com els fars, el basculant, el frontal angulós i amb múltiples additaments, la forma del dipòsit, les llandes, etc. Com dèiem a l’inici, el costat fosc de Yamaha, ha arribat.

Detalls:

Motor de 4 cilindres (crossplane)
El motor, xassís i la suspensió estan basats en la YZF-R1
YCC-T, D-MODE i Sistema de Control de Tracció (TCS)
Xassís alumini Deltabox, bastidor alumini
Distància entre eixos talla amb 1.400 mm per obtenir una bona agilitat
Frens antibloqueig amb pinces radials
Suspensió totalment ajustable

Yamaha MT10 - Diari Català
Yamaha MT10