Yamaha XSR700, moderna basada en icones històrics

La XSR700, podríem dir que és la primera versió derivada de la MT07 i és tota una declaració d’intencions per part de Yamaha. Inspirada en la Yamaha XS 650 twin de 1974, utilitza la moderna base de la MT (motor de dos cilindres i cilindrada de 689cc i uns molt aprofitables 70cv, xassís tubular, suspensió posterior mono amortidor amb bieletes, doble disc amb pinces de quatre pistons i ABS…)

Un model atemporal i basat en icones històrics, que combina la tecnologia més innovadora per a oferir una experiència tan pura com estimulant.

El bicilíndric en línia de 689 cc de Yamaha, aprofita el disseny “crossplane” per a proporcionar un parell de motor completament lineal i una contundent acceleració. La Yamaha XSR700, amb un xassís realment lleuger i ajustat que la dota d’una excel·lent agilitat i manejabilitat.

Yamaha XSR700 - Diari Català

Yamaha XSR700

Yamaha s’ha inspirat en la Faster Son del preparador japonès establert en Els Àngels, Shinya Kimura i el resultat final està a la vista, una moto atemporal amb acabats com el seient, molt original amb dues textures i amb el logotip gravat, un far clàssic però amb estil i un pilot posterior rodó molt maco, un dipòsit de combustible d’alumini amb una capacitat de 14 l., del mateix material és el parafang davanter, els protectors de radiador, els suports del far i el rellotge així com el manillar, rebaixar pes per obligació.

Incorpora uns pneumàtics específics de la marca Pirelli que imiten el dibuix dels llegendaris Phantom dels anys 80.

Aquesta moto té una presència i un aspecte molt particular, però si el comportament és semblant a la seva germana MT07, de ben segur que farà les delícies dels seus usuaris. Yamaha ja ha desenvolupat tot un seguit d’accessoris per personalitzar-la així com equipament tècnic i cascs específics.


Detalls:

• Fabricada per a gaudir de cada trajecte
• Far i pilot posterior d’inspiració vintage
• Seient vintage de pell en dues textures
• Neumàtics Pirelli Phantom amb dibuix clàssic
• Excel·lent consum de combustible
• Dipòsit de combustible d’alumini
• Bicilíndric en línia de quatre temps amb 689 cc i refrigeració líquida
• Disseny amb desplaçament davanter i carrosseria musculosa
• Disseny “crossplane” amb cigonyal a 270 graus
• Entrega de parell lineal profund i contundent
• Doble disc de fre davanter de 282 mm amb pinça de 4 pistons.

Yamaha XSR700 - Diari Català
Yamaha XSR700