YouTube incorpora anuncis de sis segons que no poden ser saltats

Youtube vol posar-se seriosa amb la possibilitat de poder saltar-se anuncis, per això, acaba de presentar als anunciants un nou format de publicitat que canviarà completament l’experiència d’ús als usuaris que mirin vídeos des del mòbil.

Aquest nou format de publicitat rep el nom de “Bumpers”, són clips de 6 segons de durada (semblant a un Vaig venir) que no poden ser omesos de cap manera. “Són com els haikus de la publicitat”.

Youtube Bumper

Segons els estudis, almenys el 50% de les persones de menys de 50 anys prefereix consumir vídeos des d’un dispositiu mòbil, per això, Google creu que és el context perfecte per introduir aquest nou tipus d’anuncis perquè encaixa amb el consum ràpid de vídeos curts al telèfon intel·ligent.

Youtube afirma a més, que els Bumpers no substituiran els altres formats, simplement seran una nova opció per als clients de publicitat.

Un exemple de Bumper, és el produït per Atlantic Records per promocionar el segon àlbum de la banda britànica Rudimental.


Més informació a Google Inside Adwords.